سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نهال گردو فرنور
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 2249
کل یادداشتها ها : 5

نوشته شده در تاریخ 100/2/19 ساعت 11:48 ص توسط نهالستان


به گزارش خبرگزاری تسنیم قبل از خرید نهال گردو لازم است با شرایط جغرافیایی و نهال گردو مناسب آن شهر آشنا باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.
بنابراین اگر قصد خرید نهال گردو در تهران را دارید و به دنبال نهال گردو مناسب تهران ،  مرکز فروش نهال گردو در تهران ، بهترین نهالستان تهران ، نهال گردو اسرائیلی تهران ، نهال گردو خوشه ای تهران ، خرید نهال گردو چندلر در تهران ، خرید نهال گردو اسرائیلی تهران ، فروش نهال گردو آمریکایی در تهران و قیمت نهال گردو در تهران هستید، تا انتها همراه ما باشید.

 

شرایط جغرافیایی تهران برای کاشت نهال گردو 

آب و هوای شهر تهران باتوجه به شرایط آن متغیر است. در نواحی کوهستانی شمال با هوایی سرد و مرطوب و در نواحی دشتی جنوب با هوایی گرم‌ و خشک روبه‌رو هستیم. میزان بارندگی در تهران زیاد نبوده و تعداد روزهای یخبندان در آن، 36 روز در سال ثبت شده است. ارتفاع تهران از سطح دریا حدودا بین 1050 متر در جنوب و 1800 متر در شمال متغیر است. با توجه به این شرایط به‌نظر شما کدام نهال‌ها برای رشد در تهران مناسب هستند؟ در ادامه همراه با باشید تا با این نهال‌ها و قیمت نهال گردو در تهران آشنا شوید.

نهال گردو مناسب تهران

گردو یکی از درختان با بهره وری بالا و اقتصادی است که در هر شرایط اقلیمی ‌ایران قابلیت کاشت را دارد. با توجه به ارقام متنوع و نژادهای گوناگون گردو که عملکردهای مختلفی را دارند، می‌توان در هر منطقه‌ای با تحقیق درست درباره بهترین نهال، آن را پرورش داد.
شرایط جغرافیایی تهران و منطقه آن باعث شده تا از رشد خوبی برای کاشت نهال گردو برخوردار باشد. اگر به دنبال خرید نهال گردو در تهران هستید، در ابتدا باید با نهال‌ گردو مناسب تهران آشنا باشید.

1. خرید نهال گردو چندلر در تهران

نهال گردو چندلر در ارتفاعات 0 تا 1500 متر شرایط خوبی برای رشد دارد که با توجه به ارتفاع تهران از سطح دریا گزینه مناسبی برای تمام مناطق تهران است. گردو چندلر یکی از پرطرفدارترین گردوها در جهان است که تقریبا در اکثر مناطق می‌تواند رشد کند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ